Jak reklamovat zboží
Jak reklamovat zboží
Něco se pokazilo a to, cos objednal, je prostě mimo provoz? Nabízíme záruku až 24 měsíců, během kterých můžeš vadné kusy reklamovat (pokud není u produktu uvedeno jinak).
Stačí, když vyplníš tady ten formulář a pošleš nám zboží zpátky.
Lhůty a tak
- V případě výměny specifikuj, co sis vybral (kód produktu, barva, velikost)
- Pokud se rozhodneš zboží vrátit, můžeš si vybrat dvojí způsob vrácení peněz – poštovní poukázkou nebo převodem na účet. U druhé z možností je nutné uvést do formuláře číslo účtu!
- U objednávek placených kartou se peníze po schválení reklamace vrací automaticky na platební kartu.
- Pokud bylo zboží prodávané s vadou (o které byl zákazník dopředu informován), nevztahuje se na danou závadu záruční lhůta.
- Zboží neposílej zpět na dobírku, nebude přijato!
- Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace u prodávajícího.
Zboží na reklamaci zasílejte jako doporučený balík pouze na tuto adresu
Megaskate.cz
LIP distribution s.r.o.
Pražská tř. 2738/94
37004 České Budějovice